tisdag 23 april 2013

Jag har hittat drömhusvagnen .......

Undra vart dom säljer just denna designade husvagn. Hittade detta foto på Facebook .
Shabby chic stil kan nog säga om det. Tycker den är sååå snygg :)
Men frågan är om familjen vill följa med o campa eller om jag får åka själv med denna designade husvagn.
Det kanske inte är så svårt att styla till en egen husvagn ! Aha :)
Idag är det en 'ta det lugnt dag' pga värk i kroppen.
Har varit ut på promenad med grannens hund som vi är dagmatte / husse åt ibland. Idag va det ingen bra promenad pga att jag redan har värk o sen är hon väldigt stark , envis o älskar bilar o vill gärna jaga dom. Den kombinationen blev inte så bra för mig som inte har styrkan att hålla hårt i kopplet. Just nu har jag ännu mer värk i nacken o armar än innan promenaden, inte bra.
Så det blir inte många knop gjorda idag.
Jag får gulla o prata med min sådd så den får kärlek o växer till sig.
Kanske ta fram gamla trädgårdstidningar att läsa o inspireras av.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar