söndag 22 juni 2014

Midsommar & födelsedagsfirande


Eftersom jag fyllde halvjämnt dagen innan midsommar så blev det midsommarfirande hemma hos oss i år. 

Dom vackra rosorna fick jag av Stefan . 

Sen fick jag bl.a. presentkort på Mediamarkt o kontanter som förvandlas till en surfplatta framöver . 
Eftersom jag inte kan sitta vid datan pga värk så önskar jag något större än mobilen att kunna surfa o blogga ifrån. 
Inväntar rean nu :)








Sen blev det midsommarfirande med lite halvdant väder , men inget regn iallafall. 
Vi satt ute mitt på dagen o åt men på kvällen när vi grillade blev det för kallt att sitta ute. 

Cia hade fixat tipspromenad o sen hade vi femkamp med bl.a. pilkastning , boul mm. 


Cia rättar tipspromenad . 


Pilkastning vid boden. 





Molly vill gärna ha längre koppel o vara med vid bouletävlingen . 


Vi hade en trevlig midsommar men önskar att det kunde varit mer sol o värme. 

Avslutar med dörrkransen som Katja o jag piffade till :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar